Aanvraag Support
Alle
support aanvragen dienen per E-mail verstuurd te worden naar support@intelec.nl.
Op deze wijze kunnen de aanvragen intern gedelegeerd worden en kan het
support-team efficienter met uw aanvragen omgaan. Doorgaans kunt u binnen
4 tot 24 uur een reactie op uw aanvraag ontvangen. De helpdesk kunt u voor
urgente problemen telefonisch bereiken gedurende werkdagen in de
ochtend van 9.00 tot 12.00u.
Indien u vragen of twijfels heeft over de juistheid van de
rekenresultaten, dient u de aanvraag te voorzien van de benodigde bijlagen
: de betreffende berekening(en) (in
pdf-formaat) en/of alle (project) bestanden (zie Help:backup/zip).
Tevens verwachten wij een duidelijke omschrijving van het
probleem. In geval van netwerkproblemen met de keylock(s) dienen exact de
wijzigingen in het netwerk te worden aangegeven.
Support of Engineering ?
Wanneer u een aanvraag indiend voor het maken of controleren van 1 of
meerdere berekeningen, dan wordt deze als engineerings-aanvraag
behandeld. Een aanvraag betreffende 1 of meerdere berekeningen, welke
geen bijlagen bevat (zoals hierboven beschreven), wordt tevens als engineerings-aanvraag
behandeld.
Aanvraag Support voor :
|