|    Aanvraag Support     Alle
      support aanvragen dienen per E-mail verstuurd te worden naar support@intelec.nl.
      Op deze wijze kunnen de aanvragen intern gedelegeerd worden en kan het
      support-team efficienter met uw aanvragen omgaan. Doorgaans kunt u binnen
      4 tot 24 uur een reactie op uw aanvraag ontvangen. Indien u vragen of twijfels heeft over de juistheid van de
      rekenresultaten, dient u de aanvraag te voorzien van de benodigde bijlagen
      : de betreffende berekening(en) en alle (project) bestanden (zie Help : backup,zip,bugs) en een  duidelijke omschrijving van het probleem. Support of Engineering ? Wanneer u een aanvraag indiend voor het maken of controleren van 1 of
      meerdere berekeningen, dan wordt deze als engineerings-aanvraag
      behandeld. Een aanvraag betreffende 1 of meerdere berekeningen, welke
      geen  bijlagen bevat (zoals hierboven beschreven), wordt tevens als engineerings-aanvraag
      behandeld.         Aanvraag Support voor : |